0 אנשים צפו, 0 כתבו תגובות, 0 דרגו את התגובות

7 טיפים איך להוריד את המשקל העודף מהשירות

מערכת AskPeople | הטיפ פורסם ב-14/08/17 בשעה 00:20

7 טיפים איך להוריד את המשקל העודף מהשירות

המדים חזרה באפסנאות, גזרתם את החוגר ואתם חוזרים אל הג'ינס שחיכה לכם מי"ב בשמחה וצהלה. האמת, זכרתם אותו קצת גדול יותר, עם כפתורים שאשכרה נסגרים ולאן לעזאזל נעלמו החורים שבחגורה? בלי פאניקה, קבלו שבעה טיפים שיחזירו אתכם למשקל שלפני היום ההוא בבקו"ם 


1. הברירה הטבעית

הטיפ הראשון והקל ביותר כבר בוצע באופן טבעי – האוכל בחוץ טעים! כשהארוחות שלכם משביעות (ומשביעות רצון) אין יותר יותר צורך בממתקים מהשק"ם. אין ספק שלשק"ם יש חלק גדול בכל הקילוגרמים העודפים שחיילי צה"ל אוספים איתם במהלך השירות: הבמבה, המשקאות המוגזים, השוקולדים והחטיפים שיעזרו להעביר את השמירה או את הערב עם החברים, הכרחיים פחות וניתן לרווח את הנשנושים.

2. מים, מים, מים

לא מדובר בחזרה לטירונות ולשתיה מהמימייה המעופשת כל שעה. המים העומדים לרשותכם בכל רגע נתון טריים וטעמים, והקפדה על שגרת מים תאפשר לכם להרגיש רעב כשאתם רעבים בלבד ולא בגלל שאתם מיובשים. למים תפקיד חשוב מאד בתהליכי חילוף החומרים בגוף, ומחסור בנוזלים עשוי אף לעודד עליה במשקל. אם אתם לא סומכים על עצמכם יש היום אפליקציות חינמיות שמתזכרות אתכם לשתות ועוזרות גם לעקוב אחר המשקל.

3. שמרו על זמני הארוחות

דבר טוב אחד שיצא מהצבא הוא ההרגל לאכול בשעות קבועות, לפני כן מי חלם על לתקוע ארוחת צהריים בשרית מלאה בשעה 12:00? אבל היום הבטן שלכם מתחילה לעשות רעשים כבר ב- 11:30...
אנחנו לא אומרים להתייצב במטבח בשש בבוקר ולהתחיל להתקין ארוחה למחלקה של לוחמים, אך שעות אכילה קבועות מרגילות את הגוף ועוזרות לשלוט על כמויות.

4. אל תזרקו את בגדי המד"ס

נכון, המד"סית כבר לא תריץ אתכם ברחבי הבסיס בשעות הזויות – אבל זה לא אומר שצריך לזנוח את רעיון התזוזה לחלוטין. צרו לעצמכם שגרת אימונים שתתאים ללוז האישי שלכם (מעדיפים לרוץ על הבוקר? או לקרוע את עצמכם בפארק באמצע הלילה? החלטה שלכם!). מאמן אישי, אימון בקבוצה, או חוגי ספורט שונים אלו מסגרות מצוינות לאלו שרוצים לקחת את עצמם בידיים.

5. אתם לא לבד

תאמינו או לא אך לא רק אתם מתמודדים עם כמה קילוגרמים עודפים מהשירות הצבאי, לכן זה בדיוק הזמן להרים טלפון לחבר או לחברה שבדיוק פרשו כנפיים והשתחררו כמוכם – ולקבוע שותף לתהליך.
תופתעו לדעת כמה אנשים מחפשים את התמיכה הזו וכמה תעלה המוטיבציה שלכם ושל חבריכם למסע.

6. הגדילו את השינוי בהדרגה

על מנת ליצור שגרה צריך להתחיל שינויים קטנים בכל תחומי החיים ולהגדיל בהדגרה. להפוך את ההליכה לריצה או אימון בחד"כ או חוג כלשהו. להגדיל את כמות המים שאתם שותים ובהדרגה להוריד שתיה מתוקה. כך תצרו לעצמכם לוח זמנים בריא בהתאם ליכולות שלכם ובהדרגה ותצרו את השינוי שאתם מקווים לו.

7. לא תעלו תמונה לאינסטגרם?

את התמונה עם החוגר הגזור כבר פרסמתם בכל מדיה קיימת, אז הגיע הזמן לתעד את המסע החדש!
בין אם תפרסמו את תמונות התהליך שלכם או שתשמרו אותם כדי לעקוב אחרי ההתקדמות – התיעוד יעזור לכם להעריך מחדש את כל העבודה הקשה שהשקעתם ולראות כמה התקדמתם.

אז.. קדימה, למה אתם מחכים?

 

 

איך אתם מתכוונים להוריד את המשקל העודף?

מנוי לחדר כושר- חובה!   0 חזרה לשחק ספורט חובבני כמו בתיכון   0 איך התגעגעתי לרוץ... ריצה זה החיים...   0 מאמן כושר אישי וצמוד עד שהמשקל ירד   0
36

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף תגובה... גם מבלי להירשם!
אבל, אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
בהרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת תגובות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לתגובות שלך
מעקב אחר התגובות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת תגובות ותגובות

הוספת תגובה ללא הרשמה
  • בטעינה...