שאלה 381243
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

הבן זוג שלי פגע בי וקשה לי לסלוח לי

רוני בת 17 | כתבה את השאלה ב-05/05/24 בשעה 12:15

היי, אני בת 17 ויש לי חבר שהוא בן 18 ואנחנו ביחד כבר שנה וכמה חודשים. הוא הבן זוג הכי טוב שיכולתי לבקש, נאמן, בוגר, מכבד, מפנק, באמת מושלם. תמיד שם אותי במקום הראשון לפניו, אם קשה לי הוא פה בשבילי מנחם אותי עוזר לי, גם אם זה בא על חשבונו, בריבים גם שהוא צודק עדיין יוותר לי, מוותר על אגו בשבילי, ויש לו אגו גדול. חווינו המון ריבים בזוגיות, המון, הרוב על שטויות.
לפני כחודש הוא שיתף אותי שיש לו המון מחשבות לאחרונה, לא רק עלינו, על המשפחה שלו, האחים שלו, כל מיני ושזה מעציב אותו ואמרתי לו שאני כאן בשבילו ואשמח שישתף אותי והכל והוא אמר שישתף.
לפני שבוע שיתפתי אותו במשהו שיושב עליי ממש בכיתי לו והוא היה צריך ללכת אז לא יכל להישאר אותי לנחם אותי, וציפיתי שלפחות ישלח לי הודעה בהמשך היום, ״איך את? אני מקווה שאת לא בוכה יותר״ ועברו כמה שעות ולא שלח לי כלום, שאלתי אותו למה אמר לי שהוא לא יכל כי היו לו המון מחשבות שלא נתנו לו לחשוב עליי, וזה ממש פגע בי שהוא התרכז רק במה שעליו ולא גם בי. אחר כך דיברנו והוא הבין ביקש סליחה והבטיח לי שתמיד ישלח לי הודעות וידאג לי ויהיה כאן בשבילי.
לא עברו יותר מחמישה ימים ושוב שיתפתי אותו במה שיושב עליי בכיתי, הוא היה צריך ללכת וגם שוב לא שלח הודעה כל המשך הערב, וזה פגע בי כי הוא הבטיח שתמיד ישלח לי הודעות ידאג לי שאני אהיה במצב כזה, ושוב הוא אמר לי שהוא לא יכל כי ישב עליו המון גם והיה לו קשה לחשוב על מה שעובר עליי. והוא מבקש סליחה שוב, ודי זה פוגע שהוא חושב רק על מה שעובר עליו. ואני לא מבינה מה קרה לו, הוא בחיים לא היה ככה, הוא תמיד היה פה בשבילי, אפילו שם אותי לפניו. אני ממש פגועה. מה אתם חושבים שאני צריכה לעשות?

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (3) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "מתבגרים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות