0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

ביחד 10 חודשים אבל עניין הקמצנות והחוסר גנטלמניות ממש מפריע לי… לא יודעת מה לעשות

נוגה בת 20 | כתבה את השאלה ב-30/04/24 בשעה 09:15

שלום לכולם ותודה לכל מי שקורא את השאלה!
אני בת 20 ויש לי בן זוג מדהים כבר 10 חודשים בערך שמהרגע הראשון התחברנו והייתה לנו כימיה ומשיכה מטורפת, עברנו המון קשיים ביחד כי שנינו כרגע בצבא ועוברים שינווים בחיים אבל יש נושא שקצת יושב עליי לאחרונה..
קרו לאורך הזמן שלנו ביחד המון סיטואציות לא נעימות שהוא מתחשבן איתי על דברים קטנים, שנשב במסעדה זה כיאלו מובן מאליו מבחינתו שתמיד נעשה חצי חצי שבאמת לא בקטע גולדדיגרי אני אישה עם תפיסה פמינסטית אבל שהבן זוג שלך לא משלם עלייך 50 שקל ומתחשבן איתך על זה זה מבאס.
לדוגמא היינו במסעדה עם ארבעה חברים שלו היה מהמם הגיע החשבון הוא הוציא שטר ושם על שנינו
ממש שמחתי והיינו שנינו והלכנו לרכב כבר אמרתי לו תודה רבה שהוא שילם עליי ושזה משמח אותי מאוד ואז הוא אמר שלא נעים לו להעלות את הנושא אבל אם אני רוצה אז שאני אעביר לו בביט. הרגשתי ככ לא בנוח זה היה בסביבות ה70 100 שקלים והוא לוחם ומרוויח משכורת גבוהה בהרבה ממני שזה ממש מבאס שהוא לא רוצה אפילו לפעמים לא תמיד לפנק את בת הזוג שלך
זה ממש מוריד לי כל עניין הקמצנות הזו כי אני לפעמים אמרתי כדי שאולי נשנה נישה אני גם אשלם על ארוחות בעצמי וגם עשיתי את זה אבל לא מרגיש לי שזה משנה משהו אצלו.
יש לציין שאני תמיד מפנקת אותו ובכללי אנשים שאני אוהבת בין אם זה בלראות משהו קטן ולקנות לו זתם כי חשבתי עליו בלי לצפות לתמורה או אפילו מחוות רומנטיות.
ביום הולדת שלי הוא ממש פינק אותי יאמר לזכותו אני פשוט לא מבינה למה זה לא מושרש אצלו היצר הגנטלמני הזה.. הלכנו להופעה עם זוג חברים שלי ואצלם זה היה מובן מאליו שבן הזוג שהוא כרגע מובטל ולא במצב כלכלי וואו חשוב להגיד יקנה לה את הכרטיס שעולה 120 שקלים ואצלנו הוא קנה מהכרטיס שלו ועוד אמר לי להעביר ואז שהייתה בעיה עם ההעברה אז הוא אמר לי שוב להעביר וזה גרם לי להרגיש כל כך לא בנוח.
גם בנושא לקנות לי פרחים לפעמים שזה משהו שציינתי בפניו כמה פעמים שחשוב לי ואני מרגישה שהוא כן קצת הפנים כי ביום הולדת שלי ובפסח הוא הביא אבל הלוואי שלא הייתי צריכה לחפור ולשתול אצלו את הרעיון ושהוא פשוט היה מביא כי הוא רוצה. כנל לגבי כיבוד הורים של להביא משהו לחג שאני כמובן קניתי לאימא שלו מתנת יום הולדת וכל חג שהייתי אצלם הבאתי משהו מכובד כמו יין פרחים או משהו למשפחה.
האהבה בנינו עצומה והוא חשוב לי ברמות ובאף שלב לא חשבתי להיפרד בגלל דבר כזה פשוט זה כן נורא מוריד לי לפעמים או גורם לי לתהות לגבי העתיד המשותף אם נגור ביחד וכל דבר הוא יתחשבן איתי
הוא גם יוצא קצונה עכשיו אז בכלל ההפרשי שכר שלנו יהיו עוד יותר משמעותיים.

מה כדאי לי לעשות מפה?

לפתוח את הנושא בעדינות ולשאול מאיפה זה נובע ולשתף שמפריע לי
 
0
לרמוז אשמח שתפרטו בתגובות איך אם בחרתם באופציה הזו
 
0
לא לעשות כלום להישאר במצב הזה.
 
5
אחר- אפרט בתגובות.
 
1

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (5) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "זוגיות"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות