שאלה 379517
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

התנתק הקשר כי עברתי משרד, זה היה מזויף מהתחלה? לוותר על הקשר?

חיילית בת 19 | כתבה את השאלה ב-19/03/24 בשעה 12:27

היי אשמח לעזרתכם
לא יודעת כמה רלוונטי לסיטואציה אבל אני בצבא, ובהתחלה הייתי במשרד מסוים, ושם הכרתי והייתי בקשר כמה חודשים טובים עם מישהי מהמשרד ליד. היה לנו קשר טוב וקרוב, לא יצא לנו להיפגש מחוץ לצבא אבל כן דיברנו על לעשות את זה ,היינו אוכלות כל יום צהריים ביחד, ובאות למשרדים אחת של השנייה. דיברנו על דברים אישיים. התייעצנו על דברים. הרבה פעמים גם ברחתי אליה שלא הסתדרתי במשרד שלי.
אחרי כמה חודשים במשרד ההוא עברתי למשרד אחר, נשארתי באותו בסיס אבל עברתי למחלקה אחרת.
מאז הקשר בינינו פשוט נחלש והתנתק. בהתחלה שכבר הבנתי את המקום החדש והייתי פנויה , אמרתי לה היי את רוצה לשבת? להשלים פערים... לספר לה איך הולך לי. אבל בגלל המלחמה השעות שלה השתנו והיא עשתה משמרות שהתחילו שאני כבר הלכתי הביתה. הבנתי שזה גדול מאיתנו , אז לא התערבתי. אבל מאז היו עוד ועוד פעמים ששלחתי לה הודעות שאולי איכשהו כן ננסה , וכן נמצא את הזמן גם אם היא באה לקראת הזמן שאני יוצאת , אבל כל פעם היה סיבה אחרת, חופשים, המשמרות, גימלים, יצאה לחופשה מיוחדת של כמה שבועות וכו'.
הרגשתי די פגועה שהיא לא עושה מאמץ לשמור על קשר , כי בראייה שלי וגם הרגיש משלה חשבתי שאנחנו קרובות. עוד לפני , אמרתי לה שגם אם יעבירו אותי בסיס מאוד אשמח לשמור איתה על קשר. אבל בסוף בכלל לא עברתי בסיס ואנחנו עדיין באותו בסיס פשוט במרחק של 10 דקות הליכה מהשנייה, שזה ממש לא הרבה.
הדעה שלי השתנתה שיום אחד במקרה שיצאתי מהבסיס ראיתי אותה, והיא ממש שמחה לראות אותי ואמרה השעות שלה חזרו להיות נורמליות בחלק מהימים ונשב ונדבר, וזה החזיר לי את התקווה. באותו יום היא אמרה שתדבר איתי שבוע הבא, תעדכן מתי היא באה ומה השעות שלה. אבל בסוף כלום ושום, היא לא פנתה . אז גם אני לא.
לאחרונה שלא דיברנו כבר איזה חודש, שלחתי לה הודעה לשאול מה שלומה, כי הקשר איתה חסר לי. היא אמרה שהיא בסדר, שיתפה קצת פה ושם. שלחתי לה היי אני יכולה לבוא אלייך , יש לי זמן פנוי במהלך היום. היא לא ענתה לי על זה
אני לא קונה שהיא אולי פיספסה או לא ראתה את זה. כי היא ענתה לשאר ההודעות יפה מאוד. אני מרגישה פגועה ולא מבינה למה . לשאול אותה על זה? שווה את הזמן שלי? או לוותר על הקשר וביי? ממש לא בטוחה.
אשמח לשמוע את דעתכם

לדבר איתה שוב?

כן, שווה לשאול ולברר למה
 
0
לא, שחררי, זה כנראה קשר שעבר זמנו
 
5
אחר
 
0

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (1) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "חברים ואנשים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות